Regulamin

  • Wykonuję wszystkie zabiegi osobom pełnoletnim. Osoba niepełnoletnia może zostać poddana zabiegowi wyłącznie za zgodą osobistą i pisemną opiekunów prawnych.
  • Przed przystąpieniem do zabiegu każdy klient zobowiązany jest do wypełnienia oświadczenia: „Zgoda na wykonanie tatuażu” za okazaniem dowodu tożsamości.
  • Nie wykonuję zabiegów osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających.
  • Studio zapewnia sterylność używanych do zabiegu narzędzi i materiałów.
  • W studiu obowiązuje bezwzględny zakaz dotykania przedmiotów służących do wykonywania tatuażu. Nie przestrzeganie zaleceń grozi utratą zdrowia.
  • Cena każdego wzoru ustalana jest indywidualnie i zależy od wielkości oraz stopnia skomplikowania projektu.
  • Wycena na konsultacji, bądź online jest wstępnym podaniem kosztów. Cena w dniu sesji może się różnic za sprawą wielu czynników. Dokładny koszt tatuażu podany jest po zaakceptowaniu projektu przez klienta.
  • Przy dużych projektach podawana jest cena za jedną sesję, a nie cały wzór. Jeśli nie uda się dokończyć wzoru na jednej sesji, kolejna jest płatna w zależności od czasu pracy.
  • Sesja całodniowa trwa od 6-8 godzin (półdniowa 3-4h). W czas sesji wchodzi również przygotowanie stanowiska i wszelkich materiałów, oraz praca nad projektem.
  • Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku celem rezerwacji terminu. Wpłata zadatku równoznaczna jest z akceptacją regulaminu.
  • Zadatek wynosi 30% ceny sesji (nie mniej niż 100 zł) i jest bezzwrotny.
  • Nie przesyłam projektów tatuażu wcześniej. Są one wykonywane w dniu sesji.
  • Udzielam wszelkich informacji na temat gojenia się i pielęgnacji tatuażu.
  • W momencie, w którym studio odzywa się w sprawie potwierdzenia terminu (najczęściej w przypadkach odległych terminów) brak odpowiedzi jest równoznaczny z odwołaniem terminu.
Szukaj